BIOWET Puławy Oticlar 50 ml

Ksylen poprzez działanie woskowino-lityczne, zapewnia doskonałą rozpuszczalność woskowiny. Gliceryna i glikol propylenowy dzięki swym właściwościom rozmiękczającym i łagodzącym, ułatwiają przenikanie substancji czynnych i zapewniają roztworowi doskonałą tolerancję. Gliceryna posiada silne właściwości rozpuszczające. Mentol i Tymol łączą właściwości antyseptyczne i odwadniające (nadają zapach). Mentol wywiera ponadto lekkie działanie znieczulające. Połączenie tych właściwości czyni OTICLAR doskonałym preparatem pielęgnacyjnym dla uszu psów i kotów.

Wskazania:
OTICLAR może być stosowany do toalety uszu psów i kotów w sposób regularny raz do dwóch razy tygodniowo. W stanach chorobowych uszu, zazwyczaj podaje się go celem wstępnego oczyszczenia kana- łu słuchowego, przed zastosowaniem właściwego środka terapeuty- cznego. Zbyt duża ilość woskowiny może obniżać bowiem skuteczność działania zasadniczego preparatu.

Sposób użycia:
Stosować zewnętrznie do uszu. Wprowadzać po kilka ml roztworu do kanału słuchowego i czyścić, powtarzając zabieg aż do uzyskania pełnego oczyszczenia ucha O ile wytwarzanie woskowiny jest bardzo obfite można ponawiać stosowanie preparatu raz dziennie przez dwa lub trzy kolejne dni bez obawy wystąpienia powikłań. U psów (zwłaszcza zwisłouchych) cierpiących na przewlekłe zapalenie ucha zewnętrznego, codzienne stosowanie preparatu pozwala uzyskać szybszą poprawę.

Skład:
Ksylen 5 g